Tuesday, April 28, 2009

exhaust pipe

aku di pagi hari..

tadi pagi mak aku suh pi check keta dia.. mum suh check exhaust keta..
so aku pi kat bayan lepas.
nih alamat dia..
2791,bayan lepas
11900 penang.
no fon hp 012-4602218
nama ong sun di
murah beb kat sini...dia siap kata tak baik tipu..harga kira cincai..
tipu pun hantu takut...
utk si gadis pergi bia berteman kerana apek nih gatai skit..
aku dah bg info k..








pipe yg pecah


lubang


apex ong tgh weld


kad dia..
kedai nih sebelum kedai man borong bayan lepas.
ok selamat mencuba.

4 comments:

Clumsy said...

Oit..Hg tau kt mana nk p ketuk or absorb body keta? Aku accident kena langgar dgn apek tua..

speckurosaklagi said...

ok nati aku pi tanya in detail xsilap kat bukit ayun ada satu...lagi satu kat sg ara kat area pasar malam...

syndrome of roXstar said...

pakai baju celcom? hurmmmm...

speckurosaklagi said...

nk tgk baju maxis plak kew??baju rerama maxis..