Thursday, July 16, 2009

Tag zoe ana

1. apakah perasaan anda sekarang?
pening.

2.saya nak makan?
nasi kandar

3.saya tak suka
org sembang tak serba bikin.

4. impian saya.
byk sgt sgt impian.japan england o mana2 yg best.

5. haiwan yg tak suka
babi

6.saya harapkan
suma lancar dgn seadanye..

7.jika boleh putar masa.
time baby..xda masalah..

8.saya pada 10tahun akan datang
maybe ada bisnes sendri..

9.handpon saya adalah sebuah
alat telekomunikasi yg pertama saya beli hingga skrg

10.saya pernah bercinta sebanayak
apa itu cinta...?just once in the moment.

11.kawan-kawan saya..
mereka dapat terima saya dgn seadanye..susah senang bersama..kalu xsuka leh tinggal saya..

12.pernah dikhianati?
pernah kot..tak amik port...tuhan ada..

13.apakah yang hendak anda lakukan terhadap org mengkhianati anda..
mesti marah mcm2 pikir nk wat..but tuhan ada...

14.senaraikan orang ditag.
suma yg baca di blog saya..
suma folower.
k

have a nice day..

4 comments:

Dearie Pearls said...

nice day to u too...

LoL akan buat nanti ok..

u tk cr!

I Love JAPAN!

speckurosaklagi said...

LoL

ok...

i Love Japan Oso..

tekang lagi... said...

NAGOYA LA BEH....LEH BELI KAIN!!!hahahaha

speckurosaklagi said...

xda sen nk beli kain wat baju raya...huhuhu